Hubungi saya:

Hubungi saya:

Saturday 21 December 2013

YEAR END SALE PART II


Cakkk....beli kain lg....yihuuuu..cantik tak corak kain ni?cantik kan,cantik kan?haha..hah xlawa korg kate?xpo r...yg penting aku suke..hik..hik..hik..kali ni kurembat lycra cotton kat salah satu gedung textiles yg femes di pantai timur lak...hok ni cawangan tanah merah kelate..ari tu kelik umh pak mak mrtua..jdnye aku ajak en somi pi kdai kain ni...niat ati nk servey2 kain jek...skali terbeli la plak...adoila...trgugat iman wooo bile tgk kain lawa2 ni...lg-lg time sale ujung taun gini kan..lg lah ringan je tgn nk pilih kain n mmbayarnye..nsibla aku ni xbekerja lg kn (duit poket hrp kat somi)..kalo la de gaji sndiri rsenya bratus gak abis duk beli kain. n kalo bkerja mmg ptt pun melaram dgn bju2 cntik...kalo yg pesen xde keje mcm aku ni?hurmmm xpola...pki time jln2 je lah...lg satu niat nk mahirkn jahitan..tu yg beli2 kain tuk wat bju pki kat dri sndiri...huhu...kain ni aku nk wat blaus menyusu (semenjak dh jd mak-mak ni kena la renovate all my baju kpd leher mnyusu...supaya mudah nk nyusukn ank...hihi) hah...dalam pale otak mcm dh rangka plan dh ni..plan nk buat blaus bntuk fishtail...huhu...wlupun xpnh pki bju fishtail2 ni tapi teringin gak kn...tgk kat mr gugel bju bntuk gitu mcm cantik jek...tu yg nk try test cuba tu...

Berckp mngenai fabrik kain ni kn..kali ni kan aku beli lycra...sbnrnye aku xbape bkenan kat fabrik jnis gini sbb kain ni memeri...so kalo pki tu melekat ke bdn je even saiz bju tu bsr (aku de satu blaus peplum kain lycra..yg perangai die gitu r...cekci bile pki...terus xminat nk pki dh..tpi tu jnis lycra lain kot bukan lycra cotton) lycra yg aku beli ni lycra cotton..murah la bg aku sbb beli semeyer percuma semeter..hrga rm28 semeter...tapi dpt dua meter...mcm mne tu korg rse...elehhhh pdhal hrga semeter rm14..tapi wjib beli dua meter la tu...rm28 la jdnye...pndai betul letak hrga ye...tapi aku rse dh kire murah dh ni..sbb before2 ni ade gak aku menyebey hrga kat kdai tu time xsale...semeter around 30 something...so waktu sale plisss grab de chances....

oraitlahhh tggu next entry akan ku tunjuk polapol bagai tu ye (pola la)...daaa

*** nk tulis semeter trltulis semeyer lak...pun boleeee (smbil jebikkan bibir..)

No comments:

Post a Comment